Pagina's

28.2.12

Déjà vu..?

Ben je ooit in een winkel geweest dat je dacht: "Dit heb ik eerder gezien?" Ik wel! Dat inspireerde me om deze post te schrijven over: zelfde idee - andere winkel - andere prijs.

Have you ever been in a shop and thought: "I've seen this before?" I did! That inspired me to write this post about: same idea - different shop - different price.















  
De prijzen in dollars zullen waarschijnlijk anders zijn. Ik probeerde om ze om te rekenen van euro's naar dollars maar ik denk dat ik een beetje gefaald heb.
Weten jullie nog anderen?


Prices in dollars will probably be different. I tried to convert them from euro's to dollars but I think I failed a bit.
Do you know some other ones?

,
Sophie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...